Cows go moo, When they poo!

Det finns inga svartvita kor med vita öron! T_T
 SAMMA KO!

Kom hem ifrån Öland idag, Gôtt att vara hemma igen 8D det var nice på öland fast dåligt väder D:.  Nu ska jag ge en smiley en fin skönhets fläck :.D Mycke fint! Ibland spyr jag upp det jag äter för att få en perfekt kropp!, Nää juste jag behöver ju inte göra det för jag kan äta hur mycket mat och onyttigheter utan att bli bredare! DE NI!..

Har inget vettigt att skirva känner jag :O har jag någonsin det? Medans jag har varit borta har jag märkt att det är väldigt uppmärksamat med barn som blir typ misssköta typ utnyttjade,misshandlade och sånt, (hörde inte riktigt för radion var på för låg volym >: ) det är väl bra, dessuomt började jag tänka på alla dom där unifc eller vad det heter och rädda barn och det. Är sverige det enda land som håller på med sånt? Jag vet inte men antagligen inte, Men ändå får man bara höra om att man ska skicka pengar. Men om det är fler länder som har samma sak borde dom ju kunna få ihop massa pengar och kunna hjälpa dom mer... Men jag har ingen anningen om det där så jag kan ha massa fel, skrev bara något för att fylla ut lite.
Käpp rätt åt helvete! 8D

 Jag är så snäll att ni får en till ko bild :D

Kommentarer
Postat av: AnnaMee

Alex visdom <3

2010-08-06 @ 12:08:52
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: linnea :D

haha x) jamen det är nyttigt tänkade att ee tänka på sånt :P men jag har bara ett råd om du verkligen vill veta om fler länder än sverige håller på med såntx) google! :D bilden sist så ser det ut som att svansen är ett tredjeben där bak fast avkapat :D x)

2010-08-06 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0