Fredags äckel helvetes cp mys

Idag har varit en sån dålig dag att jag spyr advokato.... Först så får jag inte mitt kuvert och sen fanns inte mina byxor är rätt storlek!!! sjdiaöfeohusäefkoapesjfkhuöyuPIQKÄÅ9Qjä98waöHFJKOIqu98lfwifo'skräijrå Random bild orka fixa den : D

Att baka

Idag är jag sur! D: VI har inte fått någon post idag!?!?! o.O' Hur kan man inte få post, det gör mig så upprörd! Då undara man säker varför jag blir upprörd. JO för jag skulle fått mitt telia refill kort idag (eller ja det sa dom ju inte att jag skulle få men jag tyckte jag borde fått det idag). Och eftersom jag inte fick det idag kommer jag inte kunna använda min nya mobil förens nästa fredag! Och det suger för jag orkar inte vänta så länge ju. Dumma telia och dumma posten som inte är kapabla till att skicka ett kuvert med ett litet sim kort i som borde bara ta högst 2 dagar att komma fram!...

Min bild på Linnea kom med i tidningen 8D fast dom kunde inte stava till Linnea så det fick bli Linne istället D':

A photograph of you and I, IN LOVE...

Jag märker att jag är välidgt dålig på at blogga, Men så är det!
Iaf igår såg jag världens sämsta film ._.' Zombie strippers. Den handlade om några strippor som blir zombies (nähä säger du det) Ja iaf typ första halvtimmen får man se massa tjejer som snurar runt på en strippstång och sen visar sina börst, Efter ett tag så kommer det en zombie och biter en av dom i halsen. När hon seda vaknar till liv igen så ska hon strippa igen och då är hon självklart as bra och alla älskar att se henne strippa, så då vill ju självklart dom andra bli zombies och kunna strippa as bra. Efter att dom strippat så väljer dom ett offer och går in i ett rum och äter av personen som också blir zombie.
Ja sen vet jag inte mer för då började jag fundera på varför jag kollade på denna skit film och stängde av!!

Dessutom såg jag one missed call eller vad den heter, eller ja slutet såg jag. SÅ JÄVLA DÅLIG SLUT! sämsta slut jag någonsin varit med om. Men så är det ibland!

Så nu till rubriken, Jag tyckte det passade så bra in på en bild jag fick äran att redigera så därför laddar jag upp orginalet och den förbättrade!

Orginal

 Förbättrad :D Vilken bild är bäst? xD


RSS 2.0