Fågel!

Idag så var jag duktig och städade mitt rum de vara trevlig, Sedna gick jag ut och klippte gräset med sax så att alla grästrån skulle vara lika långa, och prefekt blev det! Ute var de varmt åch inne vara det kalt.

Sedan cykla jag för at mötta Linnea vi skulle vara, Jag blev stoppad av tre rådjur som sprang över vägen så därför jag leta fram kamera i väska så jag kunna ta kort, Dom blev redda och jag hade inte zoom obejktiv så jag springa efter men fick ingen bild. Sedan mötta jag linnea och vi cykla hem till henne, 
Hos Linnea vi lekte med kycklingar och inte såna man äta utan små hönnor, Ja fotta mycket.
Sen blev jag hem skickad för Linnea skulle får kuk innan henne pojkvän åka till stockholm så jag cykla hem.

När jag kommit till ungefär där rådjuren var såg jag en grävling som springa över vägen och jag cykla och springa in i skogen för att försöa hitta och fotografera den, Men den vara borta då.
Jag tog kort óch forsätte hem :)


Jag bryr mig inte om att förminska för efter att jag misslyckas med dom två tidigre så nej, en ort och tjcok Jared Leto är ite acceptabelt
Kyckling!

Pier Pressure

Imorgon så beger jag mig till göteborg och det kommer bli LEGEN...wait for it..... DARY!
:D Först Ser jag på thirty seconds to mars (som befinner sig i göteborg just nu) Och sedan springa till Paramore, Det suger lite att paramore spelar direkt efter 30stm så jag kanske får stå lite längre bak men det får gå!













Ord

Hej jag borde göra ett blogg inlägg, men jag har icke tid (lögn) eller ork till det!
får bli någon annan dag blubb blubb

 

Gräs och skithögar

Tjo!
Asså,  NU har jag fixa min blogg efter typ flera timmar slit och krångel!
Men till slut gick det för mig ordnade det sig^^
För att jag är så trött och lat så orkar jag inte göra något särskligt seriöst blogg inlägg, men så äre dä.

Bla blah bla, Idag slutade vi skolan, gôtt fast ändå inte, Fick dessutom mitt betyg! Det var aldeless för bra med tanke på hur lite jag kämpat, :O (Nej jag kan inte stava aldeless men det skita vi i mmmkey?)
Jag hade iaf höjt mig med 35p! dä ni!

Titta! En bild på en Fågell  (jo jag kan faktist stava till fågel!)
Som sagt inte ett seriöst inlägg, Vad jag vet iaf, alla kanske blir såhära...

RSS 2.0