Your eyelids are two huge pyramids of abuse.

Jag har inget att skriva om, eller så har jag det men kan inte komma ihåg vad.
Iaf jag tänker bara skriva en sak till! moist...  Okej inte det utan: Let the flames begin, den är så underbar! det finns inte! live versionen går inte att beskriva med ord! När hayley sjunger outrot! helt otrligt <3<3 Tänk om jag visste hur man la in klipp på bloggen. (om det går vill säga, OM inte blir jag välidigt... väldigt besviken!) Nu ska jag trolla lite!

Nämen! Jak er duktig hora! 8D

Kommentarer
Postat av: linnea :D

haha ja du :P men du vilken tid ska jag komma till dig? xD

2010-08-08 @ 22:32:23
Postat av: AnnaMee

sv: Jag veet, visst är jag cool! ;D

2010-08-25 @ 19:47:46
URL: http://annameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0