A photograph of you and I, IN LOVE...

Jag märker att jag är välidgt dålig på at blogga, Men så är det!
Iaf igår såg jag världens sämsta film ._.' Zombie strippers. Den handlade om några strippor som blir zombies (nähä säger du det) Ja iaf typ första halvtimmen får man se massa tjejer som snurar runt på en strippstång och sen visar sina börst, Efter ett tag så kommer det en zombie och biter en av dom i halsen. När hon seda vaknar till liv igen så ska hon strippa igen och då är hon självklart as bra och alla älskar att se henne strippa, så då vill ju självklart dom andra bli zombies och kunna strippa as bra. Efter att dom strippat så väljer dom ett offer och går in i ett rum och äter av personen som också blir zombie.
Ja sen vet jag inte mer för då började jag fundera på varför jag kollade på denna skit film och stängde av!!

Dessutom såg jag one missed call eller vad den heter, eller ja slutet såg jag. SÅ JÄVLA DÅLIG SLUT! sämsta slut jag någonsin varit med om. Men så är det ibland!

Så nu till rubriken, Jag tyckte det passade så bra in på en bild jag fick äran att redigera så därför laddar jag upp orginalet och den förbättrade!

Orginal

 Förbättrad :D Vilken bild är bäst? xD


Kommentarer
Postat av: AnnaMee

Haha, bra filmsmak du verkar ha ;D

Söta bilder! :))

2010-07-26 @ 23:33:38
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: B1ubb

Hahah men det är väl klart! vem gillar inte att se döda människor strippa ;D xD

Ja :D åses farsa tog bilden och sedan bestämmde jag att den skulle bli lite finare om man beskärde den xD och fixa färgerna lite och gjodre bakgrunden oskarp

2010-07-26 @ 23:59:18
Postat av: AnnaMee

sv: Ville också ha en blå, men den lila va snyggare, så det blev lila! :D

Kollade din blogg och såg att du gjort ett inlägg? xD

Jo, Du är gentleman, Alex, förutom på mariokart! ;)) Svarare jag på allt nu? ;D

2010-07-27 @ 00:09:59
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man va gentleman i mariokart? :)

2010-07-27 @ 01:54:56
Postat av: AnnaMee

Man kan vara gentleman på mariokart genom att vara smäll och förlora för sin dåligt motspelares skull. :)



Sv: det är kamera på den. ;)

2010-07-27 @ 07:59:05
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: Anonym

tûfft

2010-08-03 @ 21:45:27
Postat av: Måne

Haahahahhahahahahahahahha Zombie Strippers är så jävla döful!!! Låg å vred mej av skratt verkligen!!

Jätte nice redigering :D(y)

2010-08-08 @ 07:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0