Gräs och skithögar

Tjo!
Asså,  NU har jag fixa min blogg efter typ flera timmar slit och krångel!
Men till slut gick det för mig ordnade det sig^^
För att jag är så trött och lat så orkar jag inte göra något särskligt seriöst blogg inlägg, men så äre dä.

Bla blah bla, Idag slutade vi skolan, gôtt fast ändå inte, Fick dessutom mitt betyg! Det var aldeless för bra med tanke på hur lite jag kämpat, :O (Nej jag kan inte stava aldeless men det skita vi i mmmkey?)
Jag hade iaf höjt mig med 35p! dä ni!

Titta! En bild på en Fågell  (jo jag kan faktist stava till fågel!)
Som sagt inte ett seriöst inlägg, Vad jag vet iaf, alla kanske blir såhära...

Kommentarer
Postat av: AnnaMee

Hahaha "tillslut gick det för mej" ;D

2010-06-11 @ 22:58:51
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: linnea :D

haha x) ja men det var en fin blogg^^

2010-06-11 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0