Ojsan ojsan

Idag har jag gjort något som jag inte tänkte mig när jag snabbt spurtade hem för att laga mig en lite middag och avnjuta den till ett nytt fast egentligen gammalt avsnitt av smallville, Medans jag små sprang där och tänkte på allt och inget och joddlade medans jag klättrade upp för berget och försökte hitta rätt i den djupa skogen som leder mig hem, kommer det en bild med en släpkärra efter, körandes som om bilen är stulen och ifrån kärran sprutade det grus kol och eld på alla som var i närheten. Bilen närmade sig och slutligen träffade mig i sidan så jag flög ner i diket. Fort ställde jag mig och slänger upp bil dörren.

Sätt dig i bilen för i helvet hör jag innifrån" "Varför ska jag det?!?!?!!" Frågade jag. " Vi ska till karlstad" Efter lite tjaffs och skit så satt jag mig i bilen sur och vrång och vill inte till karlstad medans jag hörde Två personer mer kända som mina föräldra predika om live och om massa annan skit och jag besvarade med " om inte det första vi gör är att äta så kommer jag inte göra ett skit!" Efter det var det lite mat ätning lite byggmax, men det är inte relevant, och har ingen betydelse för det var när vi kom till elgiganten som allt hände.

När jag hade gått runt och kollat lite på en liten söt blå ipod nano som jag funderar på att skaffa när min svarta gamla tynar bort och dör, Såg jag plötsligt en man med utländsk härstamning stå vid en tv-apparat med ett par glasögon på. Han lade ömt ner glasögonen på bordet och gick, då nosade jag mig försikigt bort mot glasögonn för att se vad detta var för grej.

När jag kom fram och plockade upp dom och läste på bordet där dom låg stog det ungefär såhär:
3D tv ifrån samsung, tryck här för att aktivera 3D-glasögonen.
Jag trycket försiktigt på knappen och trädde på glasögonen, Plötsligt möttes jag av Något så vacker och fantastiks att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag blev så berörd på många sätt! Inte nog med att det kom massa händer ut ur tv-apparaten och började ta på mig och sakta försöka locka in mig i tv:n, utan också av den vackar och så verklighetstrogna bilden. SKärpan var så exakt att jag la mig på golvet i fosterställning och sög på tummen av bara kraften från den! Färgen går inte ens att beskriva i ord.
Till sluta tog jag mig loss ifrån denna drömvärld och hamnade i verkligheten, Den grå äckliga verklighet vi alla lever i. Flygplan!

Svamp!
Nu tänker ni: Men alex vi har redan sett den svampen övrallt.
Och då svara jag: Skiter jag i, Jag gillar den och orkar inte fixa någon ny bild!

Kommentarer
Postat av: linnea :D

asså fan va din blogg är bäst xD inte för att jag är inne på någon annan blogg men det är helt enkelt att jag känner mig bortskämd och nöjd med sidan som alltid kommer upp när jag öppnar mitt firefox^^ ja jag känner mig väldigt berörd av texten helt klart :D och det är ju en väldigt fin svamp^^ tänk dig den svampen i 3D;) mums

2010-10-06 @ 22:27:12
Postat av: Anonym

Asså Alex, JAG ÄLSKAR DEJ!! xD Jag ligger å vrider å vänder mej utav skratt!! Alla dina inlägg är så jävla underbara <3 HAhahahahahhahahahahahhaha xD

Jag saaaaknaaar deeej D: Du får skicka ditt schema till mej så att vi kan leka nåndag :D<3

2011-01-05 @ 03:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0