"If you haven't found something strange during the day, it hasn't been much of a day."

En natt när jag väntade på att somna, eller jag rättare sagt en morgon eftersom klockan var typ så hörde jag ett väldigt underligt ljud som kom utifrån, det lät som en kråka som skrek som en bebis, och ibland lite som ett katt djur som är vädligt argt!
Iaf jag var inte så glad över att vara vaken så länge för jag skulle upp tidigt och gå ut med hundarna men tillslut somnade jag vid ungefär halv 5 och sov tills klockan blev kvart i 8 (OMFG VAD INTRESSANT ATT VETA OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG) var ute oh gick med hundarna och gav dom mat bla bla bla, snart kommer jag till höjdpunkten i detta! när jag var färdig så satte jag mig vid tv och kolla på något skit program tills klockan blev tolv och då tog jag på min ipod och la mig ner och lyssnade på dessa tre awesome låtar:

Pink Floyd-High Hopes
Pink Floyd-Comfortably Numb
Kristin Hersh-Me And My Charms
Sen sov jag till klockan fyra och det var jävligt gött asså!

Fann denna bild nyss som jag tog för snart ett år sen, tycker faktist bilden är rätt snygg faktist! lite brusig och oskarp men vafan! jag sög för ett år sen! >:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0